niedziela, 10 czerwca 2012

Viva La Vida

Witam Was wszystkich! :)
Powiem prosto z mostu i nie będę Was okłamywać - oficjalnie nie będę już pisać M'aimes, bo po prostu nie chcę. To i tak by nie wypaliło. Zwykły spontan. Pomyślałam 'o, napiszę to i to', ale cóż. Nie wyszło.
Jeśli ktoś byłby ciekawy jak potoczyłyby się dalsze losy Niall'a i Harry'ego - proszę:
Nie wiem jak, ale Niall przyznałby się Loczkowi, że jest gejem. Potem losy obróciłyby się tak, że chłopaki zostają skazani na siebie przez kilka godzin ( nie wiem, może zatrzasnęliby się w windzie). Nialler wytłumaczyłby Hazzie, że bycie gejem nie jest złe. Chłopak sceptycznie by do tego podchodził, ale powoli zakochiwałby się z blondynie, a ten pomagałby mu z akceptacją swojej prawdziwej orientacji.
Potem - standardowo problemy z rodziną itp.

No i widzicie. Wcale nie byłoby to takie fajne :)
Nawet mnie samej przestał podobać się ten pomysł, ale jak ktoś z Was chce mogę go oddać.
Tak w ogóle to wolałabym się skupić na Art-Larry, bo to mi chyba lepiej idzie.
Nie usuwam tego bloga, bo jak widzicie po prawej stronie mam całkiem konkretny zapas Bromance ;)


A także chciałabym Was zaprosić na mój nowy projekt

             TIME TO SAY GOODBYE

To coś innego niż piszę zwykle. Nic miłego, słodkiego, wesołego.
Tak zostaje mi powiedzieć jedno -


                                         Ciao! 




Majls.

7 komentarzy:

  1. No szkoda trochę , bo ciągle myślałam jak się rozwinie sytuacja . no ale z drugiej strony to możw i lepiej ? bo jak czytałam , że Niall tak wykorzystuje Lou to mnie jedym słowem cholera brała . no wiec tyle . życze weny i wg :)x

    OdpowiedzUsuń
  2. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrryyyyyyyyyyy.;*******

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, no ale trzeba iść dalej i naprzód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. :((((((((((((( !
    2. Mój pierwszy blog o 1D :D
    http://love-is-love-ziallhoralik.blogspot.com/
    Opowieść na pewno nie skończy się w połowie, bo mam już cały materiał ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :( Zapraszam do mnie: http://harry-louis-styles-tomlinson.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://londyyn.blogspot.com/ ZAPRASZAM :***

    OdpowiedzUsuń